Verjaardag in Hong Kong - Reisverslag uit Schiphol, België van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu Verjaardag in Hong Kong - Reisverslag uit Schiphol, België van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu

Verjaardag in Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg ErnaGertEkkelkamp

06 April 2017 | België, Schiphol

6 april
Vandaag is het eindelijk zover: we vertrekken voor 10 dagen naar Hong Kong! Nadat we Pepijn naar het dierenpension hadden gebracht, pakten we de koffers in, wat snel gedaan was want we hoeven alleen maar kleding voor 25c of warmer mee te nemen. En een regencape voor tropische buien. Op tijd vertrokken naar Schiphol, heel erg veel te vroeg aanwezig, dus hebben we hier een paar uur zitten lezen en koffiedrinken. Nu staan we in de rij om in te stappen, op naar het verre oosten!

• 06 April 2017 - 19:51

Henriet En Hans:

Jullie hebben er echt zin in, dat zie je zo!!

• 06 April 2017 - 20:02

Marja Van Eck:

Hele fijne vakantie en alvast een fijne verjaardag...Sara!

• 06 April 2017 - 21:33

Marja:

Heel veel plezier daar samen en houd ons goed op de hoogte hè!!