Weer thuis - Reisverslag uit Frankfurt Main Flughafen, Duitsland van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Frankfurt Main Flughafen, Duitsland van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg ErnaGertEkkelkamp

05 Oktober 2016 | Duitsland, Frankfurt Main Flughafen

Al met al hebben we 28 uur gereisd om thuis te komen. Dat, in combinatie met het tijdsverschil, maakte dat we wel een beetje bij moesten komen. Helaas brak bij het eten van de eerste echte Hollandse bruine boterham mijn kies doormidden, dus dat werkte ook niet echt mee om snel weer fit te worden.

Maar inmiddels zijn we er weer helemaal. Gert is uit de duizenden foto's de mooisten aan het selecteren, en ik heb alle korte filmpjes die ik tijdens de reis met mijn telefoon heb gemaakt, aan elkaar geplakt. Het is een soort van roadmovie geworden, waarbij geen spannende of bloedstollend mooie shots te zien zijn, maar waardoor je wel globaal een beeld krijgt van de sfeer in het land.

Ik heb hem op youtube gezet en plak de link hieronder. Hij is wel een beetje lang, dus als het saai wordt, moet je maar doorscrollen.

https://www.youtube.com/watch?v=E308n67_YlI


  • 06 Oktober 2016 - 07:15

    Marja:

    Mooi filmpje.Jjits en ik hebben en dor heen gescrold. had je de Chinese muur nog gefilmd? die steden..lijkt net Hangzhou. welkom thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Frankfurt Main Flughafen

ErnaGertEkkelkamp

Actief sinds 09 Sept. 2016
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 94077

Voorgaande reizen:

06 April 2017 - 16 April 2017

Verjaardag in Hong Kong

10 September 2016 - 03 Oktober 2016

China

Landen bezocht: