maandag, Chinese Muur - Reisverslag uit Peking, China van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu maandag, Chinese Muur - Reisverslag uit Peking, China van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu

maandag, Chinese Muur

Blijf op de hoogte en volg ErnaGertEkkelkamp

12 September 2016 | China, Peking

Gisteren (maandag) en vanochtend (dinsdag) over de Chinese muur gelopen. Echt indrukwekkend. Hoog, steil en geweldige vergezichten. De tocht van gisteren was over een gerestaureerd deel, dat was goed te doen. Vandaag zijn Gert en ik samen nog een stuk verder gelopen over een authentiek gedeelte. Lees: afgebrokkelde trappen en muren en begroeid met onkruid en gras. Dat was nog veel en veel steiler, met trappen die bijna loodrecht waren, dus moesten we echt met handen en voeten klimmen. Heel bijzonder!

• 13 September 2016 - 15:00

Henriet:

En nu zijn jullie er echt! Gaaf om te zien, de Chinese Muur (wat zwaar om te beklimmen) en het plein van de Hemelse Vrede. En echt avontuurlijk (inclusief afritsbroek). Groetjes van ons en op naar komende avonturen!