Verjaardag in Hong Kong - Reisverslag uit Tsim Sha Tsui, Hong Kong van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu Verjaardag in Hong Kong - Reisverslag uit Tsim Sha Tsui, Hong Kong van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu

Verjaardag in Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg ErnaGertEkkelkamp

08 April 2017 | Hong Kong, Tsim Sha Tsui

8 april
Na een goede nachtrust werd ik vanochtend wakker als 50-jarige. Wat een leeftijd, ik kan niet geloven dat ik al een halve eeuw oud ben! Maar het is toch echt zo, al voel ik me nog altijd 30 hahaha.

Vandaag was het 29c en hebben we zo'n 20 kilometer gewandeld door allerlei leuke wijken in Hong Kong. We kwamen langs de bloemenmarkt en de vogelmarkt, liepen door armoedige wijken en door peperdure winkelcentra waar het straatbeeld wordt bepaald door Porsches, Ferrari's en winkels van alle echte dure merken. We bezochten het Kow Loon Park waar werd gevoetbald, de padvinders spelletjes deden en waar ouderen tai chi beoefenden.

Aan het einde van de middag gingen we high teaën in het Peninsula Hotel, een echt oud koloniaal hotel. Al met al een leuke en bijzondere manier om je 50e verjaardag te vieren!

• 08 April 2017 - 17:03

Hans En Henriet:

De perfecte plek om je 50-jarige verjaardag te vieren; van harte!!

• 08 April 2017 - 21:07

Hanneke Van Den Brink:

Van harte gefeliciteerd Erna met je verjaardag. Geniet van deze dag. groeten Evert en Hanneke