woensdag in Beijing - Reisverslag uit Peking, China van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu woensdag in Beijing - Reisverslag uit Peking, China van ErnaGertEkkelkamp - WaarBenJij.nu

woensdag in Beijing

Blijf op de hoogte en volg ErnaGertEkkelkamp

14 September 2016 | China, Peking

Vandaag zijn we naar de Verboden Stad geweest. Heel indrukwekkend, maar ook heel toeristisch en vooral erg warm. Nadat we alle paleizen hadden bekeken zijn we naar het Jade-eiland in één van de drie meren gelopen. Daar hebben we gevaren in een bootje en wat gewandeld. Daarna wilden we naar het Paleis voor het Volk, maar helaas was daar een bijeenkomst van de General Assembly en was alles afgezet en beveiligd. Inmiddels hadden we er alweer een kleine twintig kilometer opzitten en waren we moe en warm. Dus tijd voor cheesecake bij mc Donalds. Nu even uitrusten en daarna weer de stad in.

• 14 September 2016 - 17:43

Marja Van Eck:

Geweldig...zomaar n woensdag in september en dan loop je in de Verboden Stad. Geweldig.